Zaloguj się 
Zarejestruj się
Mój język
  • China
  • Indonesia
  • USA
  • Brazil
  • UK
  • Italy
  • Holland
  • Spain
  • Portugal
  • Germany
  • Finland
  • France
  • Poland
  • Russia
 All forums
 J-Talk
 Nike x Gyakusou Zoom Pegasus 35 Turbo ikke om køb
   Printer friendly

All users can post new topics in this forum. All users can reply to topics in this forum

Author Thread  
timothyjones
New Member

United States
46 posts
 Posted - 2019/06/09 :  13:04:10  Show profile Send a private message
Denne ydersål bruger anbudsgummieret, som sikrer, at det optimale antal fodfodringer, uanset sporlidelsen. At have små reagensspor, som snuble over mange anbefalinger, gør denne ydersål til bedre ændringer ved hindfoot slag for at hjælpe tåre. Dette svar grooves vil ikke være alt for unik; denne løbesko skal figurere med gader i stedet for med teknologiske pister.

Dette bagfods-emne i Nike-rutsøjlen indeholder en passende sektion af gummieret, som giver styrke, ud over lydhørhed, kan du have brug for et godt produktivt stridskreds.

mellemsål

Denne mellomstore egenskaber Optimal Frisk luft teknologisk knowhow inden for et skumsystem med fuld længde i alder, som er stødabsorberende huse med langvarig lethed til Nike Vapor Street-sko til langdistanceforlængelse. Denne Optimum Fresh air shock-reduktion besidder færre mellomsåle ting og endnu mere airbags, og dermed skabe et yderste indtryk sikring, mens i gentage fod eller så landinger.

Med den optimale frisk luft er denne løbesko inkorporeret i en lettere vægtoverskud sammenlignet med typiske joggingstøvler, men det handler ikke om køb af en s. Det er stødabsorberende Nike Air Max 97-skoens kvalitet forsvarer sin kropp ved at indtryk ud over at reducere udsigten i forbindelse Nike x Gyakusou Zoom Pegasus 35 Turbo med svaghed udover personskade.

Uppr

Den løbesko har en start fint mesh-oprindelse, som hjælper med at skabe et perfekt højere niveau af opsætning, så der opretholdes en slags tørret ud over luftig indstilling i løbeskoen. Den indre fyldning virker ved at bruge en slags letvægts tekstil til at øge en passende in-sko oplevelse.

Du vil opdage minimal-konstruerede menneskeskabte overlays fundet for tåre af fødderne ud over hindfoot stedet for virkelig at opmuntre det optimale antal service ud over at beskytte ved siden af ​​ømhed ud over personskade. Dette sprog ud over scruff af halsen er normalt begge lige så godt polstret, da de vil lægge om benet stærkt Nike Air Max Advantage 2 sko selvom det giver en slags posh tænkning.

Alert moderator
timothyjones
New Member

United States
46 posts
Posted - 2019/06/11 :  06:14:32  Show profile  Send a private message  Visit timothyjones's homepage
Den faktiske Ultraboost nitten Ls Versatile Stretchweb gummierte er faktisk fantastisk å utvikle en slank føler virkelig sammen med mye trekkraft. En rekke Instagram-fansen beklaget seg om robustheten fra gummierte, men vi har ikke opplevd noen form for problemer med dette. Mellom den faktiske økningen og også Ls gummierte kan være løsningen marinade for den kraftige turen fra UB19. Den faktiske Torsion Springtime er faktisk innlemmet i mellomsåle for å gi assistanse gjennom å få så vel som fremdrift fra tå-off.

Derfor ville enkeltpersoner være informasjonen om selve fottøyet, men så hvordan utfører dette egentlig? Akkurat som en stud.

Enkel opererer hadde vært en godbit; hver eneste handling hadde blitt oppfylt Adidas OZWEEGO PRIDE sko sammen med mild polstring samt slanke fremskritt. Vi oppnådde den faktiske hastigheten på tempoetiden som fortsatte å gå slik som dette: 2-mils oppvarming, 6x 5 minutter @ 6: åttiåtte hastighet sammen med fire minutters rekreasjon i mellom tidene, sist men ikke minst 2- mil kjølig for noen komplett assosiert med 10 kilometer. Vi kunne inneholde hastigheten uten å føle de ekstra pundene fra fottøyet. Til slutt, i dag krevde vi disse typer spesielle edelstener bort med hensyn til 15 kilometer samt ferdig med min personlige utmattede lårfølelse, ikke så godt pummeled. Jeg har vanligvis ikke på noen måte utført tempofunksjon i et fottøy som jeg tenker på en daglig coach. Den faktiske Ultraboost nitten gjør pent, men jeg kommer tilbake til noe som ligner på de faktiske adios fire i noen dager.

Jeg vil angi de faktiske pundene, men det gjorde egentlig ikke virkelig problemer med meg personlig innenfor disse typer. Kløe min personlige direkte dette, men det var ikke et problem. Noe som er et element så vel som faktisk er et problem, kan være skytens energi karakter. Jeg opererer i kjølige temperaturer, absolutt ingenting over 40o Farrenheit og også fottøyet vil bli komfortabelt akkurat som en fotjakke. De egentlige sideväggene i plastmaterialet opplevde Adidas Aerobounce ST Joggesko fuktighetskonstruksjon eller kondensering i dem etter min personlige drift. Min personlige bekymring er faktisk hvordan Ultraboost nitten kan bli sump innen høyere temperaturer. Vi må vente og finne ut. Ok sist, disse menneskene er ikke billig, pluss at de ikke fortsetter å kjøpe. Den første designen gir likevel for den nøyaktig samme $ 180-prisen.

adidas Range er faktisk vokser den faktiske ekstremt øke nitten verden sammen med blant en langt mer livsstil rekkevidde, tapping den faktiske avgjørende fargeplanen fra det stadig viktig bildet, den faktiske Adidas Tubalar Shadow PK sko Stan Cruz. Luxe whitened Primeknit oversvømmer hele bygningen, fordi det egentlig er par for det programmet ved hjelp av den høyere enddiffusjonen, kontinuerlig tiltrekning, samt tonalforskjellen med en isolerende mørk grå gråvev som produserer imitasjonslampen i fotgrensen mot bakhælen. Over brukerprofilburene oppstår det tunge miljøvennlige som de vanlige 3 linjene, som ringer til den samme nøyaktige samme planetskulptur som er tilgjengelig på sannsynligvis de vanligste fargeleggene fra tennisspillet. Hvilken eksakt samme planetskulptur oppdager den metoden om dampingen fra grensen for hjelpemiddel sammen med de mange ikonografiene på tvers av språkfeltene samt spesialinnleggsåler. Ta en dybde se på hver eneste detalj i detalj under og forutse Disse typer å nå fra Adidas Originals Superstar sko velger selgere i tillegg til adidas.com.

Alert moderator Go to top of page

Printer friendly

Go to top Idź w górę